ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خطیر، معاون مالی استقلال را برکنار کرد

  • کد خبر: ۱۸۸۴۸۷
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
خطیر، معاون مالی استقلال را برکنار کرد
علیرضا خانی که یکی از اعضای هیئت مدیره است، سرپرستی معاونت اداری و مالی این باشگاه را برعهده داشت، ولی پس از جلسه پرسروصدای چند شب پیش و با حکم علی خطیر، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از جلسه پرحاشیه هیئت مدیره استقلال، تغییراتی در بخش مالی آبی‌ها ایجاد شده است. چند رسانه مدعی بودند که در این نشست، اختلافاتی میان علی خطیر و علیرضا خانی به وجود آمده است.

خانی که یکی از اعضای هیئت مدیره است، سرپرستی معاونت اداری و مالی این باشگاه را برعهده داشت، ولی پس از جلسه پرسروصدای چند شب پیش و با حکم علی خطیر، از سمت خود برکنار شد.

البته گفته می‌شود که با توجه به اینکه علیرضا خانی عضو غیر موظف هیئت مدیره باشگاه استقلال بود، نمی‌توانست از لحاظ قانونی معاونت مالی آبی‌ها را برعهده بگیرد.

حالا و با حکمی از سوی علی خطیر، پست معاونت مالی و اداری استقلال به محسن شیرزادی رسید که در سال‌های اخیر به عنوان مدیر نظارت و بازرسی حقوقی باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->